What a wonderful wooorld..

Spelar den låten just nu här hemma, och med Mr Hiding såklart! :-D

Jag har hunnit med en grötfrukost, powerwalk för sista gången med Antonia, konsum och lära mig bakning, solat och duschat! Och klockan är bara 12:40 :- )

Känns nästan som om jag får tillåta mig en ben & jerrys ikväll för jag varit så duktig! Alternativt för att dränka mina sorger att ikväll är sista gången jag träffar Antonia på 5 månader!

Men livet rullar på! Jag trivs just nu! Umgås med mina vänner varje dag och ha kul! Jobba lite då&då, träning!
Bara en volvo och familj som saknas :-) ..Kanske ett roligare jobb också :-D

Men det är nu man ska passa på att leva, och leva för mig, är att umgås med mina finaste vänner! Och USAresan får jag ju heller inte glömma:-) som vi kämpat för de pengarna till den resan, det ska bli så jävla gutt och äntligen få komma dit! Då ska Antonia ge oss en rundvandring i San francisco och San rafael, sedan åker vi förhoppningsvis till L.A allihop och har det för jävla roligt :-D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sedan är det New York City som väntar, jordens coolaste place to be!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Longing for The States! =)

2008-09-26 @ 16:59:24
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0