Trött tjej - Hej!

Ja jag är mycket trött och sliten idag! Inte för mycket sömn senaste dagarna.
Somnar med datorn i knät varje natt runt 04 ungefär. Så ska man jobba på det och börjar kl 07. Det är rätt slitsamt :-)
Och i fredags försvann all livslust ur mig då det var hejdåmiddag för Antonia. Men jag höll mig rätt bra till en början. Men sedan när vi åkte hem i bilen och Ted Gärdestad spelade brast det rent ut sagt! Men life goes on och detta är en hell of a thing alltså. USA för fan! Ses där Antonia [v]

Så på natten till lördagen fick jag förfrågan om att följa med till Västerås och se på Rerre (kosse)! Solklart val såklart så det tog inte lång tid innan jag bestämde mig. Tusen tack till Frida som tog min jobbtid på skanska <3 ! Framme i linköping och träffade Ari som jag inte träffat på HUR länge som helst! Mycket kul! :-) Sedan hämtade vi de andra tösera och begav oss mot Västerås. Vann för övrigt mot Ari i gul bil-leken! YES!

Matchen var mycket bra och rerre gjorde en helgjuten insats :- ) stolttjej - hej! Fick trängas med alla som ville ha autografer efter matchen för att försöka byta ett par ord. Hon visste ju inte om att vi var där, så hon blev lite förvånad när vi dök upp där mitt i allt :- ) ..hihi!

Sedan väntade hemresan och jag var i Vimmerby inatt :-)
Så jävla underbar dag så jag inte kan förklara! Att få umgås med min "andra familj" gör mig så glad och varje gång jag måste säga hejdå, är jag nära på att fälla en tår! Jag saknar dem alla så oerhört mycket!!!! Men jag vet att de finns där, och det värmer något oerhört!

Nej nu ska jag pull myself together som Pheebs skulle sagt, och försöka få iordning lite hära.
Ska äta på Monte Carlo med la familia och sedan hämta kära Strid för att se på innebandy :- )

Puss på er!

& Rerre du är bäst!

Kommentarer
Postat av: DIN ANTE JU !!

Love you Ek ! Sitter i London nu, helt sjalv eller nar sitter en storig japan har jamte som tror han kan engelska , men ack . Haha jaja det kanns bra men jag saknar er alla . Snart dags att stiga pa planet till NY , 01.30 ar jag dar inatt . Ha det bra, MYCKET KARLEK TILL DIG FRAN MIG !

2008-09-28 @ 16:10:46
Postat av: Anonym

dem var guldiga! :P

2008-09-29 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0