Sliten tjej - HEJ!

Hallo hallo! Jag är dugligt sliten vill jag lova. Men det känns bra! Gårdagens 66 längder i hagadal med Emma, sitter fortfarande i kroppen, och idag förlängde jag den smärtan genom att springa 3an med Antonia & Emma. Fan vi är på g och MAN it feels good. Efter löpningen var det styrka i omklädningsrummet i idrottshallen, och därefter var vi åskådare till herrlagets träning. Så fort jag tänker på vissa där i så börjar jag skratta. HAHA! Antonia vet precis vilka!

Sitter hemma hos min syrra nu. Spelar lite guitar hero och sånt, dessutom har en trallrik gröt åkt ner i magen.

Bäst att åka hemmåt nu, om man ska vara pigg till 5 mils cykling imorgon!
Mobilen ska fyllas på med låtar, och vatten ska ställas på kylning.

Saknar luffarbrudarna som fan! Men på söndag kommer dom hem, och guuud så kul det ska bli :- )

Godnatt meine freunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0