SCREEEEEAM!

När jag tänker på fredag får jag livslust! LIFEJOY! Goda drinkar och bästa sällskapet! :- ))

Jag har ju inte varit direkt så informativ här på bloggen på sistone. Har rannsakat mig själv på sistone och haft flera moments då jag bara tänkt & funderat. Det har behövts vill jag lova!

I fredags var det glitter&glamour fest hos Maloue! MYCKET SKOJ!
I lördags var jag kattvakt & fyllechaffis.
Igår (söndag) var jag med Strid&Änt. Tittade på bilder från denna underbara sommar, tittade på fotboll i Gullringen, stekte korv. :- ))

Och idag! MONTAG!
Har kört intervaller med Strid&Änt! HELA TIO STYCKEN! :-)) PUH!
Har varit på konsum precis och köpt ananas & apelsiner. Dock har jag lovat mig själv att jag inte får äta det förrän jag städat mitt rum. Det har jag lovat mig själv nu ju 2 veckors tid...

.. Det är på tiden kan man säga!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0