Lev varje dag som om det vore den sista!

Jag vet inte om ni hört talats om denna blogg: http://jagefrisk.blogg.se/ , men den tillhör (tillhörde) madde, en 20årig tjej med cancer. Hon gick bort för några dagar sedan. Eftersom jag varit med om rätt obehagliga händelser med cancer, så brukar jag försöka undvika det ämnet så mycket det bara går. För några år sedan, somnade min mamma in med en tumör i hjärnan, men hon vaknade igen efter att ett mirakel skett (tack & lov). Iallafall, jag gick in för att läsa lite, och jag kom in på hennes pojkväns, samt mammas blogg. När jag började läsa, om hur de tagit farväl av henne, brast jag i tårar.

Gå in på http://www.barncancerfonden.se/ och ge ett bidrag till Insamlingen med namnet  "Den jävla idioten" som madde ville kalla sin cancer. Pengarna går till barncancerfondens forskning så att andra barn och ungdomar kan bli räddade.

Lev varje dag som om det vore din sista.

Mamma jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0