Inte för det är roligt!

Det kliar i mitt högra öga. Jag tror iallafall att det är det högra. Min trötthet är olidlig! Detta inlägg publicerar jag INTE för att jag tycker det är kul, utan för att det är en tvångstanke!  Det är inte vilken tvångstanke som helst, jag måste naturligtvis lägga in massa bilder också! KUL, kl 01:43!

TRÖTT TJEJ, HEJ;




I fredags var det typ, fest. Började dock klockan 15:00, och det var då anledningen till att vi slutade efter klockan tio någongång. Men tur var det också på ett sätt, eftersom jag skulle få besök mitt i natten :- )

BILDER FRÅN TILLSTÄLLNINGEN! YES;

             

Och igår då (lördags) var det enbart chill som gällde då man hade finfrämmat hos sig!
En roma utan räkor, slank givetvis ner, som alltid;




Min syster var också på besök, och med sig hade hon mina små darlings.
Smirnoff & Baileys!
Baileys trivdes bra hos Kosse;




Sedan var det dock dags för henne att ta kustpilen hemmåt kl 18:34.
Alltid lika tråkigt;




Efter tåget rullat iväg. Begav jag mig till sunnanäng för att plocka upp Antonia, och sedan Debbie! En trip till Mcdonalds, Västervik stod framför oss. Frida, Emma & Ivona kom också senare, 5 minuter innan stängningsdags dock, APPLÅDER!
Därifrån blev det dock inga bilder!

Kom just nu på att jag har rätt mycket tråkigheter att göra imorgon. Städa garderoben, plocka upp väska, skriva brev.
Men värst av allt, ta bort detta;



Och NU, känner jag att detta inlägg börjar FINALLY ta sluuuut! = SOVA!
Men innan dess såklart ;




SOV GOTT!
/ Emma Key : 02:02!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0