God morgon! Eller?

Njaa! Jag har väl missat morgonen mer eller mindre. Vaknade för en liten stund sedan. Mina sömnproblem är verkligen inte att leka med längre. 04:50!! Det är sjukt. Förstår ni hur trååkigt jag har? Men jag laddade hem top modelavsnitt och tittade på, som tur är :- ) . Jag vet vem vinnaren är för er som vill veta! :-)

Jag har känt på sistone att jag bokat in massa saker utan att ha koll på när och så. Men när jag tog en titt i almanackan var det tomt, förutom på fredag då det stod; Hejdåmiddag! Det känns förjävligt förövrigt! Fasar inför den!
Men nu börjar iallafall denna vecka fyllas på. Idag är det reunion med luffarna och kosses match på tv :- ) och alldelles nyssens fick jag en jobbtid imorgon! WIHU*

Just nu har jag 20 700 på mitt USAkonto! Och mer måste det bli!

Gör en god gärning idag så ni kan sova gott inatt :-)

Kommentarer
Postat av: strajd

woho! USA

2008-09-22 @ 20:22:00
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag ska jobba på lördag Emma! Kom förbi då. :D

2008-09-25 @ 23:27:48
URL: http://lacessere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0