Girls just want to have fun!

Man kan säga såhär, att så tidigt som jag vaknade idag har jag inte vaknat på mycket länge! REKORD! 08:30. Jag brukar annars sova till kanske, 11... i genomsnitt! :- ) . Jag har varit och lagat en tand, pain in the ass tänkte jag säga men där har jag ju inte tändera! Pain in the käft!

Denna dag fylls med roliga aktiviteter med bästa sällskapet :- )
- f14
- löpning med antonia&emma!
- titta på herrträning.

:- )

Jag har en mycket bra nyhet att dela med mig om! Men jag får inte uttala mig om det förrän kl 13:00!

Kommentarer
Postat av: tejjerna som saknar dig

heej emma!! saknar dig, kan inte barga oss till vi far se dej o beratta om var resa oxa=) hihi pa sondag kvall kommer vi, men ganska sent, men pa mandag kkan vi traffas:D berlin nasta=) hoppas pa party! love uu

2008-09-16 @ 11:39:38
Postat av: Striden

jag va tvungen att gå upp klockan 07.00 för att följa amanda till skolan. Kul???

2008-09-16 @ 15:21:31
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0