Fame factoryyyyy

Varför kan det programmet bara inte börja igen??? BERT KARLSSON RYCK UPP DIG!
AAH.. Lyssnar tillbaka på alla låtar och fy helvete så bra de äääär. Älskar säsong två mest med Peter Simson och Anders Johansson! Ha onödigt vetande :- ) . Sen såklart säsong 3 med Jimmy Bäst Jansson får man inte glömma heller :- ))


Nu ska jag försöka lägga mig. Jobb imorgon! VILL INTE!!!!!!!!!

Förresten så drog vi en raggarrunda ikväll på stan i min hobbe. Stannade på ICA parkeringen och skakade rumpa.
DET VAR KÄNSLA!


En dag i taget och ge inte upp!


Puss*

Kommentarer
Postat av: Frida

Tja, jag är hemma på söndag fast jag ahr matteprov på måndagen. :/ Så jag tror jag måste plgga på det. :/ Men kan vi inte ta någon gång nästa vecka då? Jag går ju inte så länge om dagarna och är ledig varje torsdag. :D

2008-09-30 @ 14:00:48
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0