Ett såntdär jobbigt tillfälle...

Det är bara 13 dagar kvar nu tills Antonia lämnar oss och tar flyget till USA! Det kommer bli ett såntdär jobbigt tillfälle då man gråter röven av sig. Alltså var har denna tid tagit vägen? Känns som om det var igår det var typ 3 månader kvar, nu är det mindre än två veckor! Jag kommer sakna henne så mycket. Det är verkligen obeskrivligt!
Aldrig förr har det ordet passat så bra!




Detta inlägg är inte till för att säga till Antonia hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne, det kommer jag säga till henne själv :- ) . Jag vill bara att alla ska veta, hur jävla bra hon är!

.. En av de bästa som finns!




Kommentarer
Postat av: Ante

[v] Simply the best !

2008-09-15 @ 18:22:47
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: anso

Ante e så cool och bra på alla sätt! Jag håller med om att tiden har gått fort. Känns som att vi var i Gryssebo igår, och nu är allt annorlunda. =S

2008-09-16 @ 23:11:34
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0