ca 1000 kr rikare

Ligger i soffan och ser inspelat idol. Jag är heeeelt exhausted!  Har jobbat till 21:15 idag, vilket är mycket kämpigt. Men pengar får jag och det behöver jag. Dock är jag nu sjuk, så det är inte för roligt. Blir nog inget Trelleborg imorgon :'( buuuuu, sämst. Och ingen innebandydebut heller, fy fan allt går i kras :P.

Och jag kan ju berätta om min dagliga otur. Jag har fått en idé att ta upp mina franskakunskaper, eftersom jag inte gör alltför mycket om dagarna. Så jag tänkte gå till biblioteket och låna ljudböcker med mera. Jag smsade Emma om detta och föreslog att hon kunde plugga ryska och förbereda inför Ukraina, och kanske Ellinor också. Hon var så klart pepp inför det och vi tänkte börja imorgon (onsdag). Jag har inte lånat bok från biblan sedan jag var typ 11 år och tvingades dit med skolan. Och när jag nu väl ska gå dit, tror ni det är öppet eller? -NEJ! Stängt tis, ons, tors.

Typiskt, TYPISKT!



Kommentarer
Postat av: Frida

Kul. :) Jag sitter och gluttar igenom min ryskabok lite då och då. :P Haha

2008-09-30 @ 22:04:36
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: von Striden

I like- big money, and I can not lie =D

2008-10-01 @ 18:06:43
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: bella

kul idé ju! man kanske ta upp tyskan igen, den blir ju lite ringrostig efter ett tag ;D

2008-10-01 @ 18:39:18
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0