Blink 182

Dessa tillfällen då man bara har sååå tråkigt och man inte kommer på något att göra, då brukar jag starta en slumpmässig spelningslista, och sen sjunga med och se lyricsen genom letssingit.com. Det är fruktansvärt underhållande faktiskt, och man ser fasiken låten på ett annorlunda sätt.
 
Förr älskade jag Blink 182, och har inte lyssnat på dem på evigheter, verkligen evigheter! Så när tristessen igårkväll kom, brände jag ut en cd, och lyssnade på. Varenda låttext sitter fortfarande och det är grymt coolt :- ) . ÄLSKA BLINK!

Gårdagen var nog rätt dramatic trots allt. Började dagen med en försovning,cyklade ut till Gullringen med Emma. HAHA! Det var så kul. När vi passerat krön och närmar oss Södra vi, ser vi att luften i Emmas hjul, försvunnit, TROTS, att vi pumpade precis innan vi åkte. Så det blev lite extra jobbigt för henne. Sedan, när vi byter cykel, åker sadeln bakåt ett snäpp, livrädd tjej hej! Sen, efter en paus, och jag ska hoppa på cykeln igen, går sadeln att vrida. Efter några minuters kämpande sen, skulle Emma visa hur otroligt sönder sadeln var, fick jag se att pakethållaren är sönder också. En skruv har lossnat så den sitter löst.HAHA! Alltså jag dog av skratt. Så från Södra vi gick vi genom. Åhl och Stång,och i nedförsbacke höll jag Emma i hand, och så rullade vi ner så vi kom framåt lite.

Alltså det var så kul så jag höll på att dö. Som grädden på moset, gick min cykel också sönder. Styret blev löst! Så det var bara att ringa efter pappa så han fick hämta oss. Jag kanske skulle kunna ha cyklat hem, men Emmas cykel var verkligen fallfärdig!

HAHA, alltså jag har garvat igenom hela detta inlägg. Det var så kul och se hur cykeln bara gick mer och mer sönder!

Men när vi väl var framme, fick vi god mat av Åstrandh och det var verkligen lovely.

Haha. Roligaste äventyret någonsin.

Nej nu har jag inte tid här mer. Jag ska ta med mig mp3n ut på en walk och sen göra mig iordning för jobb! CASH, äntligen! Ska jobba på lördag med. USA here we come!

Push

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, så kul att se er när ni rullade nerför backen i Stång. ;) Haha.

2008-09-18 @ 13:13:37
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: LINDA

Yo M! =) bra , du jobbar o står i , stålar stålar!! jag ska med worka lite, de göör jag. men fan azz, nästa vecka tycker jag vi drar & plaskar lite vaaaa ? :) sugen på bad i pöl.

2008-09-18 @ 14:26:41
URL: http://neglect.blogg.se/
Postat av: Emzaalbos

haha

2008-09-18 @ 16:12:46
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0