Av gröt mår man bra

Godmorgon! Jag älskar verkligen gröt,så himla gott och nyttigt. Självklart kan jag inte bara ätagröten som den är. Jag har godaste tipset någonsin. När gröten är klar, lägg i en stor matsked frysta blåbär / hallon och lägg på ett lock. Medan man plockar fram en smörgås låter man kastrullen stå på sidan av spisen, så hinner bären tina.Det blir supergott! Testa får ni se :- )

Idag är en såndär dag då det känns somom jag har tusen saker inplanerade. Men det har jag inte. Tror jag iallafall? HAr bara två saker, simning med mickan, amanda,linn & ellinor. Och sen ska jag köpa inomhusskor, eftersom jag börjar spela innebandy på onsdag :- ) i M-lund. LOOKING FORWARD! VIBKmatchen igår gav mig allt sug.OH GUD vad jag saknar att få spela med Antonia! Ni anar inte hur grymma vi var ihop. Pang, pang, pang sa det sedan var det mål och high five. SAKNA! Något jag heller inte kommer glömma är vårt f16 lag. Femma i sverige två år! Fy fan vad grymma vi var. Tränade en gång i veckan och den träningen var inte direkt seriösaste, och ändå var vi så jävla bra! Fy fan vilken känsla! Alla priser vi kammade hem. Kalmar 3 år, Dumle Cup i Göteborg, SM slutspel i Uppsala! Sånt man aldrig glömmer :- )

Men nu måste jag nog gå och packa mina simväskan. Jag älskar att simma! På torsdag är det simning igen med Lindis & Julle och det ser jag fram emot :- ) tjattra lite med Sp05Barna.

Förresten, dagens innan tolv-skratt var Amandas röst i morse. Haha! Tant som rökt i 80 år :-D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: bella

shit asså, måste prova det där med gröten :P säg till om du vill gå hundpromme någon dag, jag kan typ när som så det är bara att du hör av dig om du känner fört :) ha det kanoners :D

2008-09-30 @ 00:07:28
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0