timing!

Om jag tittar tillbaka på senaste veckan ser jag snabbt hur skenet verkligen kan bedra. Det har varit en "spektakulär" vecka som det så glatt heter, dock inte denna gång i positiv bemärkelse. Jag har stött på många medgångar, och ett par motgångar. Dessa motgångar som varit de senaste dagarna, har dragit ner mig i ett djupt träsk psykiskt. Tanken på att inte komma upp ur träsket, gör mig rädd och ledsen!

Vi gör alla dåliga och bra handlingar. Det är helt naturligt. Handling och misstag är två helt olika begrepp, ändå är linjen mellan dem så tunn... 

Iallafall i detta fall.




Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer igen! [v]

2008-10-25 @ 14:36:28
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0