Tävlingen avgjord

Okej tävlingen är avgjord och jag är mycket besviken på er, mina "vänner". Ett par ynka rader var allt jag begärde, och vad fick man tillbaka? INGET! Det var dock en som stack ut i "mängden" och han har blivit kontaktad.

Såhär säger han om sin vinst:




Grattis!



Linköping igår var great success! God mat, bästa familjen & bästa filmen på denna jord (rat race), Var också med om en adoptivceremoni och det var kind of freaky. Rerre hade nävarna i luften, Ari slog med händerna i golvet och dansade runt, florre skrattade och M höll sin hand på mitt huvud :- )

men som tur var räddade pone mig! haha, skämt åsido.

var hemma runt 01 inatt och då började jag genast ladda ner vänner säsong 2, eftersom den ska tydligen vara mycket bra och den infinner sig inte i min dvdhylla...


Nu ska jag gå till syster.That's right, GÅ!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0