STRESS!

Min torsdag ;
Fika med Elliotts på epok - check
Fika med Julle & Lindis på 48;an -check
Städa och packa alla toalettsaker - check
Bullerbyn med Amanda - check
Film hos Ella (?) - not check ;P

Det är stressigt hele daaan och jag hinner inte med att pärla med alla
mina nya pärlor som jag införskaffat så glatt.

.. och förresten är min nya lapis grymt braaaa and I love it.


Okej bra dag hallååååååå!
och jag ÄLSKAR storgatan 48 nu! mysigaste cafét EVER!
Resten av kvällen blev också mycket bra!
Drog tillsammans med mickan&amanda till the crew i bullerbyn.
Vi lyckades till slut se en film hee. Först fanns det ingen tv i lägenheten.
Sen när vi hämtat en, fanns det ingen dvd. Då hämtade vi playstation.
Sen funkade inte playstation, så hämtade dvd. Då funkade inte dvdn.
då hämtade vi en scart-kabel. Då funkade inte det.
Men till sist började det knastra till och Johhny Knoxville dök upp i rutan!
Det blev jackass 2 och nu har jag fått återfall av Johhnyy! Han KAN vara
hetast just nu! One hour baby, that's all we need!

Kolla dååååå!



He ett litet klipp. Vi var trötta, hungriga och flummiga :- )


 





Imorgon är det fredag och då kommer rerreeeee ;D .
Fest eller ngt fredag / lördag eller båda! :- )
chill och häng är ju det bästa!

ciaooo*

Kommentarer
Postat av: bella

haha, jäklar vad du fikar om dagarna! skönt med lite variation på caféer iallafall :D jag har också haft en rätt stressig dag, men det är gött :P känner mig som blondinbella btw, har du sett nils blogginlägg när han smygfilmar bella? du måste seee :D

2008-10-23 @ 16:07:22
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0