pumpa så glatt

jag trodde inte jag skulle tycka om träningshuset så mkt. men det är verkligen huuuur gött som helst. vaknade och tog en banan och en clemmis och drack vatten och sedan traskade jag iväg så glatt. började med 20 minuters tramp och svettades som en gris. sedan körde jag hur mycket styrka som helst för armarna. och julia hjälpte mig med pressen och det var grymt jobbigt men så jävla gutt efter.

fick en lägenhetssyn i deras nya place och maaan det var lite fresh om man säger såå! skulle dö för att ha en sån lya =)

Sitter och väntar på syrran nu så glatt. Vi ska laga mat och umgås.
Mycket trevligt.. Oj nu ringde hon. I better hurry!

Love you all

Kommentarer
Postat av: anso

ja stör mig på folk som orkar träna! XD

2008-10-28 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0