musik

vad fan vore livet utan det? alltså tänk hur discon skulle sett ut? alltså skulle det ens finnas det då? musik är fan livet! helt sjukt. senaste timmen har jag inte gjort annat än tankat! fy farao vad jag älskar limwire också. viktig for lajf! imorgon är det måndag. du börjar det! nickan och jag på gymmet. vi ska peppa och kötta så in i helvete i en månads tid. sedan åker hon till thailand och jag får två veckors tid för löpning! antonia ska mailas varje dag också, och jag hoppas att hon skickar ma ett också om dagen :- ) deal ju ante!?

nu kör vi!
nu kör vi!


och du är snygg men det visste vi redan!

och jag har myst med kissarna ikväll.
de är sunshines :- )



baileys och jag


Kommentarer
Postat av: bella

och te förstås! så glatt ;)

2008-10-26 @ 23:48:21
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: bella

hahaha..djup tanke emma! ett disco utan musik vore typ...ett ljusdisco? tänk dom som är döva alltså....fyfasen!

2008-10-27 @ 14:52:11
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0