Måndagen med stort M

Idag är det måndagen med stort m! NU KÖR VI! Vill ni höra om min brakfrukost? Klart ni vill. Vaniljyoghurt med musli, linfrön, solroskärnor, hallon & blåbär! Grovt bröd med skinka, och till det ananasjuice!

Gick till city med Händy och mötte Blazej. Vi letade utstyrsel till Amanda som ska fira halloween på Ireland! Det blev mycket bra resultat :- ) . Sedan gick vi hem så glatt och lunch väntade. Rörde ihop fullkornspasta med ostsås och bacon med grönsaker till. En kanna vatten eller två slank också ner, så glatt.

Ligger i mor&fars rum nu och väntar på att klockan ska bli halv fem då jag ska traska iväg till träningshuset och möta nickanflickan för träning :- ) here we come!

Skulle egentligen vilja ta en powernap nu! Pappas säng är så sjukt skön, och det är sådär lagom svalt i rummet så man inte vill göra annat än att krypa under täcket.
Antecknar ni, så glatt?

Ciao

Kommentarer
Postat av: kändy

Klart jag noterar det hela=) snyggt namn jag har fått då (så glatt) :P Haha du är för godisgod i have to say=) puss

2008-10-27 @ 15:17:38
Postat av: Frida

Jag antecknar alltid så glatt. :) Spring på nu på träningshuset.

2008-10-27 @ 15:57:29
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: bella

du skriver...så glatt! go emma! :-)

2008-10-27 @ 18:28:39
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0