How sad egentligen

Förstår inte riktigt varför jag har denna blogg. Hur vettigt är det egentligen?
Jag skriver när jag har tråkigt, alltså har jag egentligen inget vettigt att skriva om.
Fy fan så sorgligt! Nu är suget större än någonsin att avsluta denna blogg.

Men iallafall. De saker som sätter färg i min tillvaro vill jag säga tack till!
Fy fan så grått mitt liv vore utan er.

Övernattning hos Striden inatt med tjejerna.
Tacos, lek, singstar (LAAAG BLÅ), busringning & prat.
.. och jag väckte Kajsa&Ella med grytlock. HAHA ^^ my dream came true typ.

Nu måste jag avsluta detta inlägg för jag ska skjutsa mor min till sjukhuset.
Efter det väntas dusch, skrubb & inpackning och städning. FAN vad jag städar.
Är nog en piga trots allt som jag förnekat genom åren...

P E A C E ♣

Kommentarer
Postat av: Kajaken

LAG BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :D

2008-10-16 @ 18:55:57
Postat av: Frida

Haha, du städar fasen mer än jag! Tack, för att du skriver om OSS LAG BLÅÅ! Ek ni var röda. ;) Ella gav ju igen och väkte hele V-by. ;) Nej men grytlocken var roligt! Haha.

2008-10-16 @ 20:19:54
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: Emmsi

ja det var vi som hade den blåa micken! :) ni hade den svarta som i detta fall motsvarar den röda. Haha

2008-10-16 @ 20:21:34
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: anso

shit va mysigt ni verkade ha! =D

2008-10-16 @ 21:51:14
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0