HOLD MY HAND

Om ni inte hört den låten med Akon så ladda ner! Lyssna på den
fler ggr så blir den bättre :- ) . Tyckte inte om i början men nu älskar
jag den. Jag och rerre åkte runt idag med bilen i lkpg och den låten
spelades på volym 36 ( högsta ngnsin typ ) . men känsla!

The weekend har varit mycket mer än super! "ofantligt" bra. (hata det ordet)
Laserdome och gocart med laget var typ oslagbart kul! Fan vad kul vi hade :)
visst freitag??? : ) . Hehe jag sköt frida i ryggen flera ggr från ett "torn" och
så skrek ho: FAAAN EEEEK! så sprang ho iväg så glatt. Haha!
För roligt ju frida visst :) .Sen gocart med. He jag var lite försiktig i början
(läs: livrädd) men sedan flöt det på. Var en placering från B-final :( .

Åkte sedan hem till rerres lägenhet och chillade. sen kom ho med bandage
runt handen så glatt. Eller inte så glatt, så ledsamt :- (. Kvällen var super 
och idag gick vi på stan och åkte runt med hoben så glatt. Rikemansbarnet
handlade en mobil bara sådär oså :- ) ! Satt på akuten ett bra tag också på
morgonen förresten för hennes hand behövde röntgas och gipsas. Illa, illa!

Sög rejält att åka hem, som vanligt. Men har man sysslor så har man! :(
Blir nog att åka på tisdag igen kanske. HIHI. Sånt som märks!

Nu är jag trött och har ont i fingarna för allt datorerande.
Så tjing på er!

Här är ett par outfit bilder förresten från H&M! Tog dem mest för antes och
emmas skull :- )





som sagt, TJING!


Kommentarer
Postat av: En som inte sover

Haha fy fan så snyggt! SÅ din stil emma!

2008-10-19 @ 22:24:42
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Din ante !

hahaha eken klockren ! haha, asså fanders vad bra :P give me more !

2008-10-20 @ 03:54:00
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså GOKART in my heart och LASERDOME! Fan du sköt ju hele tin. ;) Men jag sprang allt efter da och sköt dig i rygga ja me. ;) Men ja klodde dej iallafall i gokarten! ;) 3:a i B-finalen. =P Haha.

2008-10-20 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0