Cravings

Godkväll. Kvällshuvudvärken som jag väntat på hela dagen har nu kommit... Jag har haft lite småkänningar i huvudet hela dagen, och nu börjar det braka loss. Jag har kanske lite för mycket nu i maskineriet än vad som bör. Inget behöver dock nämnas här i bloggen, men have patience with me, det är bara det jag begär.

Började dagen med en hundpromenad och sen åkte jag till city och mötte mor för en shoppingrunda. Blev en tröja och ett linne och lite underkläder. Mycket fina sådanaockså. Det är sjukt kul att unna sig det för övrigt... :- ) . Jag hann inte knappt hem förrän det var dags att möta upp Lindis och Julle för simning i hagadal. Blev dock mest lek & stim iställer för sim och Lindis hetsade mig att hoppa från trampolinen, men jag stod emot :-D haha! Efter det blev det en pizza och sedan åkte jag och Strid till Salikongränd för att möta Nickan och Ella, eller Nockan och Morre som är deras nya smeknamn. Vi spelade in lite film, gjorde världens största fruktsallad och "tittade" på idol. Inte för aktiva!

Nu ligger jag här hemma och googlar sönder på Mikael Persbandt! Alltså jag skulle göra vad som helst för en natt med honom. SERIÖST. Åååååh!



Men iallafall. Nu måste jag snart sova. En lång dag imorgon! Först blir det franskaplugg på biblan med Ellinor & Emma som ska planera inför Poltava.Och efter det väntar LINKÖPING! Can't wait :- )

Godnatt!


 

Kommentarer
Postat av: anso

vet du emma...förr så låg min skola på östermalm och då brukade persbrandt gå förbi där nästan varje dag. Och alla stannade upp i sitt arbete för att titta å honom. =9 p.s min roomie Ida har träffat och pratat med honom...avis?

2008-10-02 @ 23:02:19
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde du hade heta drömmar om dennerby jag??

2008-10-02 @ 23:32:06
Postat av: Anonym

trodde du hade heta drömmar om dennerby jag??

2008-10-02 @ 23:32:22
Postat av: Ëmma k

rerre jag visste inte om jag fick skriva de he... men när jag tänker på han liggandes i sängen som du berättade... då blir det pirr alltså.. :-( olycklig hära... fan du hade chansen!

2008-10-02 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0