Choklad i mitt hjääääärta!

♥ Alltså det är obeskrivligt vilken njutning det är att trycka i sig choklad.
Det kan vara det bästa i mitt liv just nu. Eller nej det är det inte, men det
skulle lätt kunna vara det :- ) . Köpte Ben&Jerrys phishfood igår. MILDA MAKTER!
Orgasm för munnen, ärligt.

Ska nu börja gå bortåt Ellinor "Wolfgang" Mårtensson för att göra chokladtryffel.
Avancerat, men ack så värt det :- ) . Ellinor kallas nu Wolfgang av mig, efter en
händelse igår. Vi körde lappleken, och på Ellinors stod det: Dogge Doggelito.
Vi gav ledtråd: Hund. Ellinor kläcker ut sig direkt; WOLFGANG! Haha. Dagens!

Känner mig halv i mitt hjärta idag på något sätt. Till skillnad från många andra
gånger, vet jag varför. Och jag vet vad jag ska göra för att det ska bli helt igen.
Men idag har jag inte tid. Det går bli imorgon. Hoppas jag.

.. Så länge kan jag ju glädja mig åt att jag fått en överraskande bra lön!



Bästa just nu

P E A C E ♣

Kommentarer
Postat av: Emzaalbos

We like big money and we cannot lie!

2008-10-15 @ 12:21:55
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: LINDA

kör fikan , skippar berget? ;) aaaaaava?

2008-10-15 @ 18:31:57
URL: http://neglect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0