Är allt förutbestämt? UPDATED

Hittade ett utkast på min blogg från en viss person. Behöver inte nämna vad som stod, men jag funderar nu. Är allt förutbestämt? Sådana här saker går jag loss på totalt.

Iallafall. Nu är simkortet slut.
På måndag köper jag ett 3 månaderskort på träningshuset. Ni ska bara veta hur jävla mycket jag ska pumpa och kötta. Fy i helvete!

Förresten så älskar jag Katrin! Har gjort det länge, och kommer göra det länge till!

Mitt huvud är slut. Bäst att ladda batteriena och sova.

Imorgon ska jag ha en fixardag! Gör en lista nedtill och kommer under morgondagen stryka efter varje grej som är avklarad.

10 oktober

* 45 minuters promenad
* Styrkepass
* Hälsa på nya chefen

* Packa till flytten
* Städa
* Tvätta
* Diska

* Dusch med skrubb, shaving & inpackning.
* Göra klart mitt album

* Se idol (älskade katrin!!!!!)
* Bestämma & lägga fram kläder till linköping på lördagen.

Emellan dessa olika sysslor ska jag också läsa alla bloggar och ringa och tjöta med bästa tjejen på jorden :-)

Godnatt!


UPDATE; Jag har bakat två pajer också, + gått ut och gått TVÅ gånger.
Mobilen fylls på imorgon och jag behövde inte gå ut med elof :- )


Ikväll blir det gullringen till favvisfrida:- )

Kommentarer
Postat av: lo

allt är finemang med mig :) med dig med emmakey? vart ska du flytta?

2008-10-10 @ 09:28:07
URL: http://l0uice.blogg.se/
Postat av: bella

gud vad du är duktig som gör en hel lista på grejer! förresten så längtar man extra mycket till idol nu när katrin är med, wihuuuu! lycka till med allt idag! :D

2008-10-10 @ 09:53:12
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Frida

Shit, det där skulle ta mig 1 MÅNAD att göra. Med tanke på att det tar typ 2 dagar att dammsuga mitt rum :P

2008-10-10 @ 15:28:31
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0