Vad är det frågan ooom?

Den senaste månaden har det ringt cirka 10-20 samtal till mig från olika marknadsundersökningsföretag och försäljare m.fl. De är alla en riktig pain in the ass också. Jag kan inte säga ifrån heller. Igårkväll ringde en från svenska spel och gjorde en undersökning. Det var frågor som; Vad anser du om svenska spels sponsring till event som t ex; Glocal chick. Alltså jag får spunk! Jag förstår verkligen inte frågorna heller och dessutom pratar de så sjukt snabbt. Den frågan skötte jag såhär: "Asså, äre okej om ja typ säger mellan 1 och 5? Herregud.

Värst var typ för 3 år sen. Jag satt på toan och hade med mig telefonen in ( konstigt nog ), men jag hade iaf pratat med någon kompis. Jag skulle åka träna precis så var lite smått stressad. Då ringde det en såklart. Gissa hur lång tid undersökningen tog? 49 minuter!! Jag skämtar inte! Jag satt på toan i 50 minuter, och svarade på frågor som: "Vad anser du om litauens kongress som uttalat sig om FN;s paragraf 5". Kanske inte var precis så, men lika svår och muppig fråga.

.. Och nu är jag 69 kronor fattigare. Det ringde en från bonniers nyss och sa att jag varit med i en undersökning på nätet (?) och jag fick nu ett erbjudande gällande 4 knivar för 69 kr. Istället för att bestämt säga: Nej tack! Säger jag: Eee.. e aa, de kan ja väl...

FAN!

Brukar ni bli uppringa av sånt skit?

Kommentarer
Postat av: Ås

Blivit uppringd två gånger, en gång tackade jag nej och den andra gången var jag bara dryg. =P

2008-11-12 @ 21:18:46
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: anso

oj! jag har aldrig fått ett sånt samtal. =O

2008-11-12 @ 22:46:52
Postat av: Becca

Men Emma, du MÅSTE lära dig att säga ifårn = )

2008-11-13 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0