thrilled

Så sjukligt pepp är jaaag just nu! Nyss ätit grymmaste frukosten EVER!
Yoghurt med linfrön, solrosfrön. russin, musli & banan. Till det;
Grov äggsmörgås och ett glas nyponsoppa!

Vattenflaskan är påfylld och jag ska bege mig till träningshuset for köttning
och efter det drar jag och kajaken till hagadal för att simma en kilometer, kanske 1,5 till och med!

IIIIIH! Sen är det eftermiddag och då ska jag börja laga min favoriträtt som tar 2-3 timmar. Sen är det idol och vet ni vad det innebär? GODIS och BLÅBÄRSPAJ! Aaah vad jag ska njuta!  Sen på lördagen blir det lösgodis och bara vara i heaven.

På söndag kör vi igen! Gym + löpning.
Så sjukt trött på promenader, fy fan vad trist!

IIIIII... Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Kajaken

Jag är sjukligt pepp på vatten just nu assaa ek!(men jag simmar nog på det grunda, har ingen lust att bli hajfood idag icke!)

2008-11-07 @ 11:13:40
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0