Quickshare, noch einmal!

Har precis slängt i mig lite lasagne! Jobbat till 19:00. Drog en runda till träningshuset efter det och nu ska jag snart  bli upphämtad av Elin för att åka till Södra vi och träna fotboll! Yes you heard me. Först tänkte jag skippa det och bara ta en runda på gymmet efter jobbet, men sen ville jag hellre köra fotboll. Kunde verkligen inte bestämma mig, så det fick bli båda! Hårdkörning ni vet?

.. Glömde säga att jag älskar lasagne för övrigt.
It's good shit så att säga.

Kan ju tillägga till mitt förra inlägg, att det är tack vare Kosse som jag älskar OTH. Hon skickade med mig 4 säsonger hem en gång efter en vistelse i lkpg, och först såg jag det som en börda att behöva ta sig igenom allt det, men efter första avsnittet, it just said klick, you know. Tack för det!


Nu blir det spurt till tempo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0