Problem, och jag stör mig så in i helvete!

Fy fan vad störigt! Igår tog jag världens längsta dusch, gjorde inpackning, face-cream och rakade benen så jävla noga och så jävla bra och resultatet var stunning och jag var så lättad efter för jag äntligen tagit tag i saken.

Men NU till min förvåning upptäckte jag att jag hade STUBB! Vad fan är grejjen med det? Så jävla onödigt att raka sig över huvudtaget! Det är så jävla jobbigt och TRÅKIGT! GAAAAH!

Önskar jag vore kille just nu!

Eller isåfall skulle jag vara bög, för jag är kär i Nathan i One tree hill!

     ♥    

.. O jaaa ni hörde rätt. Jag är kär i en yngre kille! Eller asså, inte yngre än mig (tack gode gud) men yngre än typ.. Micke, ni vet min pojkvän? som är skådis? persbrandt? :-)

Aaah! Nu blir det jobbigt här. One tree hill eller beck ikväll?

Kommentarer
Postat av: bella

vilket gulligt kort på dig! och svik inte micke nu, då blire så dålig stämning på nästa parmiddag duvet...

2008-11-05 @ 21:09:44
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: bella

emma, communication är a och o i ett förhållande! jag och pelle känner den fruktansvärda tilliten till varandra, jag kan till och med topsa öronen samtidigt som han dräper kablar vid sidan av (då har man kommit en bra bit i sin relation, right?!) micke spelar säkert in en film eller något nu, det var ju så anso sa iallafall...no need to be worry! ;-)

2008-11-06 @ 00:34:04
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: emma i ukraina

sag en skitsnygg gubbe pa flygplatsen i kiev. ca femtio bast =)

2008-11-06 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0