New favorite dish..

FOLKET! Ikväll har jag käkat det godaste någonsin. Det kan till och med vara så att det slår ut min samba oelek sås. I am not kiding, alltså. Linda, Julia & Elin, och jag såklart var det som lyckades med detta. Eller egentligen inte Linda, hon skötte enbart ljusen, och att duka bordet fel :P HAHA. Nej, men back to the food. Fullkornstagliatelle, skogsvampsås med oatly matgrädde samt lite specialkryddor i, med grillad kyckling och stekt paprika, zuccini och champinjoner och en grym sallad till det. Fetaost också. Det låter ju kanske inte sådär överdrivet gott, men det var det verkligen. I'm telling you.

Så nu har jag ju ett problem mindre att lösa imorgon då det är jag som står för maten i hushållet.

cravingsförmat.com
Julia, I need thoose spices.



OCH NI! Before you go.
Klicka här om ni vill rösta fram och se en forna Vimmerbybo ta emot pris i ett fullsatt globen på måndag!

=)

Kommentarer
Postat av: LINDA

slacker 4 life! ruskigt god mat =) fifaaan ! ;D

2008-11-16 @ 19:13:11
URL: http://neglect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0