MUPP

Just nu känner jag mig som världens största mupp. Denna dag har varit ett helvete! Började redan inatt då jag hade en inte alltför glad vän på andra sidan tråden, redan då visste jag att denna dag skulle bli rena pesten. Men jag försökte få upp humöret och peppa mig själv, men det gick inte. Upp och jobba kvart över sex, på brödavdelningen = SÄMST! Hela dagen har krångel uppstått och allt och alla har jävlats! Har nu också ont i rygg, nacke & fötter...

Trodde verkligen inte att klockan någonsin skulle bli 18..

Men nu ligger jag här, efter en rekordlång dusch för min del, med morgonrock och 3 par sockor..



Och denna bild är inte tagen nu. Den togs inatt, before the hell började och jag var en glad människa som tittade på one tree hill.

Nu är jag bara en mupp.. som ska bädda ner sig och vänta på att denna dagjävel ska ta slut!
Och kosse vann inte igår, men jag hade redan väntat mig att fallet inte skulle bli så. Det är så typiskt sverige bara. Ett genombrott på 25 år. Lyckat!

fuck it

Kommentarer
Postat av: bella

låter som en tung dag...men hoppas det blir lite bättre nu när du slutat jobbet och sådär! :-)

2008-11-18 @ 19:30:14
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Kaaj

man har sådana där dagar ibland! men du klarar det alltid (precis som du klarar att hoppa från trean ek!) DU är grym! :)

2008-11-18 @ 22:36:52
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Anteee

I miss you too ! Soon you will be here , OH MY GOOOOOD !

2008-11-19 @ 07:01:17
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0