maryame el harake a.k.a mimmi

Jobbat heeeeela dagen idag, och denna dag var klasskillnad om man jämför med gårdagen. Gick bra & snabbt!  Lite kämpigt mot slutet efter en hel dag med siffror och pengar, men nu är det över och jag mår så bra!

Är ledig imorgon (tack&lov). Eller, iallafall från konsum, jag har mycket andra saker som måste göras.

Prioritering nummer 1.
Träffa min älskade mimmi! Hon flyttar snart till Blomstermåla, och det är så hemskt.. Kan inte beskriva för er, hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne! She's irreplaceable!

يُحب mimmi




Hon har fyllt mitt hjärta med så mycket glädje och minnen!
... det lilla livet :- )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0