Måndag 10 november.

Jaha då är man 19 år och en dag. Nedräkningen har börjat till 20 :- ).

Det var väldigt jobbigt att kliva upp idag. Ställde klockan på 09 eftersom jag ska jobba imorgon och då vill jag kunna somna skapligt ikväll så jag är utvilad till en lång arbetsdag. Denna vecka är rätt fartfylld faktiskt, och det gillar vi. Men idag är det måndag, och som jag och mickan kom överens om igår, så ska vi bara ta en dag i taget. Så vad händer idag då? Mina ägg kokas just nu och frukosten är framställd. Klockan ett ska jag möta upp nicole för workout på gymmet. Efter det blir det hem och laga chickenwings med ris och kokosmjölk med kinesisk wok och sen ikväll är det filmvisning hos Mickan.


Det kommer bli en bra dag tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0