lever så glatt

Njae inte så glatt va. Jag har legat hemma ett par dagar med feber, halsont & huvudvärk. Helt lam och slö som en vet inte vad. började efter marchen då jag och nickan frusit rövarna av oss och världens frossa attackerade mig på hemvägen och jag däckade i sängen när jag kom hem. Men nu har jag iaf tagit mig upp och varit och fikat med lindis och julia. Skönt att träffa lite folk! Sitter hos syster nu och tagit mig en update om vad som händer i världen genom internet. Har inte känt mig så social på sistone, men det har varit bra. Jag känner på något sätt att jag blivit mycket lugnare och det är mycket bra. Kanske lika bra att internet inte kommer på ett par veckor. När man liksom ligger och är ängslig typ, så tänker man så jävla mycket. Jag är mycket av en grubblare och tänker ofta och för mycket. Oftast också på fel saker

Nej, men nu ska jag bege mig hemåt med the hoob (min bil; hobbe) och sen dricka godaste teet ngnsin. lust & färgring.

på fredag kära vänner är ni välkomna hem till mig så glatt för mat & idol! storgatan 96 a. "ett stenkast" från tempo!

live your life

Kommentarer
Postat av: Ås

Men du jag kommer inte hitta :S

2008-11-03 @ 21:17:29
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: bella

jag tycker det är härligt att du är tillbaka eken! känn ingen press på att skriva! men det där inlägget om livet längre upp är grymt fint skrivet :-) jag ska eventuellt till eksjö på friday, min mormor fyller år! men hoppas jag hinner hem :)

2008-11-04 @ 10:28:54
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0