Imponerad

Ja verkligen! Mina åsikter om denna Pelle Almkvist har verkligen tagit drastisk förändring de senaste dagarna.. Jag tog bilen igår eftermiddag till Stockholm för att umgås med Micke lite då eftersom vi inte kommer kunna träffas på länge nu då han har mycket teater och jobb framför sig.. Vi gick på stan och mös och kollade i alla vackra skyltfönster.. Rätt som det var kom Pelle och några av hans killkompisar (mattias och mikael tror jag dom hette) och gick... Vi började snacka lite efter att jag tagit första steget då.. Jag presenterade mig mer elle minde och sa att jag var kompis till Bella.. Och så fort jag sagt Bella, lös han genast upp som en sol och jag såg hur han fick tillbaka färgen i ansiktet... Han kände sig lite ensam och ängslig och ville inte annat än att träffa sin Bella..

Han var så söt, och verkligen hur artig och trevlig som helst.. En toppenkille!


Verkligen Bella, nice score!


Kommentarer
Postat av: bella

hahaha! äntligen har du förstått vilken klippa till kille det är ;)

2008-11-24 @ 20:15:27
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: anso

haha måste erkänna att ja känner mig lite avis =9

2008-11-25 @ 11:09:47
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0