exited

Morgondagen kommer bli kalas! Just hear this:

09:00 - Vakna och städa gärnet!
10:30 - Träningshuset here I come för lite tramp och arm & magstyrka
12:30 - Hämta Kajjan the Bajja för simning i hagadal!
15:00 - Handla food och sånt
17:00 - Börja med maten eftersom det tar 2 timmar i ugnen.
19:30 - Friends kommer och käket väntar och IDOL.

Älskar att ha en dag fullproppad! Kommer ihåg tiden i tvåan då jag tränade 3 lag + tränade själv i två lag + en jävla massa prov! Gosh det var tider =) . Tyckte jag inte då dock..

Dessvärre är det många som är frånvarande imorgon. Men det blir fler gånger hiii! Och jag vill fortfarande inte att min födelsedag nämns eller liknande. Det känns bara som en vanlig liten tjejkväll imorgon, och det är precis det jag vill!
Jag HATAR kalas och att fylla år!

Nu blir det one tree hill. Jag är lite rädd faktiskt. Cooper och Rachel krockade med Nate och Haley så R & C åkte ner i vattnet och Nate dök efter men fastnade under vattnet i bilen. Där tog avsnittet slut... Håller på och samlar mod här nu. Samtidigt som jag läser massa artiklar att Kosse gjorde två mål i dagens match mot Tyskland! WIHU! BÄST!



Bilden är tagen av Volker! En tysk som jag brukar hjälpa översätta texter till, till hans tidning Fansoccer!
Förhoppningsvis googlar ni inte på den tidningen eller mig för om ni har tur får ni en träff och ser en bild på mig som är för jävla hemsk och jag förstår inte att det är jag! Jag hoppades att ingen ngnsin skulle få se den, men sen en dag i skolan kommer Louice (jag älskar att säga louice istället för lollo hihi): Jag hittade en bild på dig när jag sökte runt massa på google. haha! Fy fan för dig louice att du hittade den! Ee.. ja kanske inte borde berättat om den där bilden över huvudtaget ;P hoppas ni inte hittar den iaf.. iiii!

One tree hill nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0