bäää

Jag har lunch nu. Jobbat från kl 10. Och jobbar till låsningen ikväll. Jag ooooorkar inte åka tillbaka. Jag somnade runt 4 inatt och gick upp kl 8. Sen har jag vidrig träningsvärk i vänster arm! + Att arbetsstället är rena dårhuset. Vill bara ta på mig mjukisar och sätta mig på ett plan till gran canaria eller liknande och äta lösgodis.

MEN NEJ! Jag ska tillbaka till dårhuset, arbeta i 5,5 timmar till, få ännu ondare i armen, bli ännu tröttare...och inget jävla lösgodis får jag äta för det är inte helg. And that's when we do that shit.

Nåja. Pengar är aldrig fel. Nästa vecka blir det fyra dagars jobb och det är gott för plånisen! Det som driver mig är usa-resan! För det vore ju mycket roligare och kunna leva livet där, än att gå runt och snåla och äta nudlar varje dag.

Hej

Kommentarer
Postat av: bella

okej det låter bra det! jag var inne på en typ övernaturlig sida och skrev om min mobil (där såna som kan se borttappade saker osv) håller till och där sa dom bland annat att kolla extra under framsätet eller under ett klädesplagg eller filt...så när du kollar så kolla gärna extra därunder! vill inte låta tjatig, för annars kollar jag där själv :P men nu ska jag storstäda rummet också och leta här! kämpa på med jobbet förresten!

2008-11-11 @ 16:39:23
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Anteee

Så jäääkla gött med jobb men japp det är inte det roligaste direkt . Men fan vad ni kommer kunna leve här sen :) Lake Tahoe och San Francisco med mig o sedan kommer ni göra LA, LS OCH NY ! Keep up the good work ! Inget godis, och fan vad jag saknar lösgodiiis då !



BTW , saknar dig ngt otroligt mkt mer !!

2008-11-12 @ 04:47:48
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: G*

jättefin blogg(:

2008-11-12 @ 14:11:09
URL: http://wwwbg.blogg.se/
Postat av: Kajaken

gaah, ceep up the good work ek :) Jag är frst oliiiidligt sugen på badet snart igen, hör av dej när du är ledig för bövlen :D

2008-11-12 @ 19:48:05
Postat av: Anna

var jobbar du??

2008-11-14 @ 00:16:19
URL: http://annainusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0