aaaah! isolering = over!

I have seen the light! :- ) Dock mår jag inge vidare nu. Men det var det värt!
Jag känner mig lite som en ny människa. Men bara lite! Varit ute på en skogspromenad med nickan & charlie.





Nu ska jag burra ner mig igen och se one tree hill.
Kanske spilla en tår för nathan också. Inte för det är synd om han, utan för mig, som aldrig kommer få honom! He's a keeper!

FÖRRESTEN! Kommer ni ihåg den där hunklistan för ett par veckor sen?
Thomas Dennerby, som hade en tredje plats, såg jag LIVE i linköping i lördags.
Jag såg honom när han entrade VIPläktaren, och sen i paus följde jag efter honom.
Vi bytte blickar fleeeeeera gånger och han stötte emot min rygg ( AAAH ).
Sedan när jag skulle fråga om jag fick ta en bild på han och mig, hade han vänt sig om och börjat gå! BUHUU! Men one down, 4 to go. :-)

Här är en bild på han i bakgrunden! Det är hans vita ärm ni ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0