you spin me around like a good old stonecake

fame factory strömmar ur mina högtalare.. och jag vill bara säga en sak. Det är D U N K på hög nivå! FF is the fucking shit. sitter och sjunger med till varenda låt! det sitter kvar kan man säga.  minns tillbaka då jag och kosse gick ned till AL efter hemkunskapen på vimar. då nynnade vi alltid lite av låtarna eller sa en text så skulle man komma på vilken låt och vilken fameartist det var. haha det var för roligt. vi kunde allt utantill. mia löfgren, sara, robert suddas, vi nynnade och kunde allt. däremot efter en match på hemväg skulle hon nynna på en låt, ingen kunde höra, så visade det sig tydligen vara "Det är något som kan hända" med mattias holmgren. jag skrattade så mycket! haha. weird stuff, men sånt som jag aldrig glömmer!

tillsammans med ff-musik har jag på mig mina oerhört snygga pyjamasbyxor.
de är verkligen av fulaste färg, fisrosa typ, slappa och jävligt stora, men sköna som få!
är helt slut i kroppen, och i knoppen med för den delen.
mycket träning och pluggande dessa dagar. nu börjar det sistnämnda dock avta, och som jag älskar det!
har varit ute och gått en sväng med ante. när jag kom hem tog jag en långdusch och såg desperate med färsk ananas. hohoho. den var borta på nolltid.

längtar mest till torsdag nu. filmtorsdag. så att säga.
mamma och jag har sett film varenda torsdag i flera månaders tid. såklart är det beck som gäller eftersom det släpps med aftonbladet. jag trölttnar aldrig på beck. iaf inte på persbrandt (big kiss till han).
men innan torsdag är det onsdag, och onsdag innebär att AMANDA KOMMER HEM!

känner ni sommaren komma? trots kylan och regnet som varit dessa dagar, har jag som en minisommar inom mig! blodet pumpar i hög fart, och förväntningarna på denna sommar är högt satta vill jag lova.

love to y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0