not surprised..

okej, vaknar 07:46, stressad som in i helvete, rusar upp, letar efter kläder.
kommer till skolan 8:13, sätter mig utanför salen, wo sind den alle undrar jag då.

efter ett par minuters av tänkande kommer jag på att lektionen skulle vara inställd för annika skulle till sthlm.
jättebra emma key!

INTE SÄRSKILT VA!

men som tur var, slapp jag äta frulle imorse, för jag var fortfarande mätt sedan mc donalds igår kväll klockan 21:30! li, jag & lo på äventyr i västervik! .. och en och annan hare!

Kommentarer
Postat av: LINDA

trevligt =)) musiken på hemvägen får dock ett STORT minus. fy fan så INTE rockigt.

2008-05-07 @ 18:24:12
URL: http://neglect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0