inte lika katig som vanligt..

Efter en tidigmorgon med 7 timmars bilsresa och 10 timmars karusellåkande är man inte för pigg en lördagsnatt som denna 02:46!

Jag kan stolt meddela att jag åkt: höjdskräcken, UPPSWINGET (värsta jag gjort i hela mitt liv) och balder.
Som höjdrädd är det mycket starkt av mig att åka höjdskräcken (nedsläppet alltså) och uppswinget (en huge gunga som gör att du hänger 90 grader och strrar rakt ner på liseberg och alla människor (prickar))

.. nu ska jag gotta i mig en gott&blandat påse som turgrisen sabbe vann åt mig så glatt.
" nummer 12 vinner nu" sa ho. jag la upp en femma direkt och vann :) thats how I like it.


aja. men nu är det dags för mig att ta en kik på töntbellas blogg. (blondinbella).
och såklart min älsklingskatriiiiin!

live life laughing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0