all I want to do is to kiss your lips

tordag. och inte vilken torsdag som helst! en solig sådan.
väldigt varm och solig! efter en försovning (som vanligt!! 4 dagar i sträck) åt jag min gröt och skinksmörgås och rusade till skolan. hade två lektioner, webbdesign och affärsjuridik. sedan slutade jag, och det klockan 10:50.
jag åt lite mat, eller skolans raggmunk är på gränsen att kalla mat, och åkte hem. drog på lite olivolja och satte mig på balkongen hos mami. Sedan åkte vi till second hand och tittade lite. Köpte en väska, plånbok, scarf, halsband och ett bord. så grymt bra! typ allt jag letade efter och all under 100-lappen! gosh I love it.

har varit med anton och lite sisådära.
ätit tonfisk&äggsmörgåsar och solat med duaa&laila, eller piff och puff som jag kallar dem.

ska snart iväg på en powerwalk med antonia, vilket jag sett fram emot hela dagen!

detta kan ha varit världens tråkigaste inlägg.
men vem fan orkar bry sig?

LLL / Emma

Kommentarer
Postat av: Julioan

eller så kan det ha varit värsta braiga inlägget, me like :)

2008-05-08 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0