You want a piece of me?

Alltså hur bra är inte texten i Britneys låt piece of me? GRYMT BRA!
Sök upp texten och njut. I LOVE BRITTAN!

Efter en hård natt (misstolka inte) sitter jag här med en iste i handen.
Jobbade på harrebarre till 02:30. Det var kul! :)
Inte så mkt folk dock. Men Poli, Hessi och bästa Omar var där och pratade med mig i garderoben! ♥

TIttar ut mot solen! Det tar emot att skriva vårsolen, för det är fan vintersolen nu! Snön ljuger inte liksom.
Vill ut. Vill ut och göra något!

Imorgon. DÅ händer det grejjer!
Vi drar till Boda Borg!
FATTA SÅ NIIIIICEPRICCEEE :)

Och på onsdag är det IRLAND! CANT WAIT!

Nej nu ska jag återgå till min chatt med Blazej.
Har ju lite att skriva om efter gårdagens bravader på harrys : )



Nästa gång. Är det du och jag och sista dansen! ♥ : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0