weekendresume

rubriken uttalas med franskt uttal. dock vet jag inte själv hur det låter, förutom att det låter kul!

som sagt. hundvakt.
hundvakt. det är tråkigt.
man känner sig helt instängd.
ingen kontakt med omgivningen.
därför har jag försökt göra det bästa av det!
i fredags kom li, lo, fr & sa hit och vi åt supergod mat och efterrätt.
vin dracks och prat i oändlighet! de var finfint.

och igår (lördag) fortsatte dogtakingcareof.
många promenader innan min syster tog över elof.
började förbereda inför kvällen.
ante, kajsa, bella, frida och emma kom.
vi såg melodifestivalen och senare åkte till paraaam : ÅLHULT!
det var inte så läskigt som förra gången.
eller jag körde så hann inte se så mycket av huset, vilket var bra.
vi började snacka om en resa till bodaborg! TJEJER KOM IGEN! som ante skulle säga.
kvällen var supermysig! myskläder, desert och kristian luuk.
det är realshit!


idag äre söndag!
mam&pap kommer hem efter en weekend i kalmar!
hoppas de haft det mysigt.

ska till m-lund kl 14:00 på hemligt uppdrag :)

nu är det vänner som väntar.
vänner i mit hjärta.
både tvserien och mina vänner. you rock my world!

big heart to you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0