VÅRSOL

Det gör mig glad.
Att gå till skolan när det är ljust, och komma hem när det är skinande sol är helt underbart.
Man blir faktiskt lite gladare av ljuset. Jag har lämnat mig den dystra vintern bakom mig.

Har gjort klart webbdesignen. real s h i t är det.
Har dessutom städat mitt rum! SÅ SKÖNT! Det är en sak som brukar prioriteras bort annars.
Har köpt någon form av listerine och denvite tandkräm. Tänderna ska få sig en rejäl håligång!
Har gått en långpromenad med Antonia!
.. avnjöt världens godaste mat på kina!

Jag är glad.
Jag är hemma idag.
Jag har INGET!
Jag är bara hemma, visserligen med en sjuk mor.

En ledig dag är det bästa.

Jag är hungrig.
Funderar på lite granatäppledryck med salamimackor!
r e a l s h i t.


Men innan dess, en viktig sak!
Ska ringa min vän i Linköping.
Hon åker till La manga imorgon för träningsläger.
Måste prata av mig lite : )
Hon är världens bästa!


Kommentarer
Postat av: kosse

goodbye my friend !! Vi hörs sen när jag kommer hem från la manga, kanske hinner ses innan ja ska iväg t tyskland igen ! O kom ihåg att lugna ner dig lite .. ;) mohah. hörs !!

2008-03-07 @ 17:19:38
Postat av: Emma

goodbye old pal!
aa hoppas. vore guld om du kunde komme ner hit!
du.. "you're not my mum!!" / chandler. haha.. jag är lugn som en filbunke, för tillfället!
lär väl brusa upp snart igen ^^

lycka till nu! kick some ass girl!

2008-03-07 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0