Urladdning

Jag hade en liten urladdning på kvällen och jag var helt labil.
Nu är jag tillbaka och jag ser fram emot denna dag!
Fallet är så, att jag är helt ledig efter skolan!
Egentligen har jag fotbollsträning, men jag ska strunta i den för jag är helt slut i kroppen och så osugen som man kan bli. Ska istället försöka hinna med en promenad med Ante. Förresten så sprang vi intervaller igår. Puh!

Så denna dag ska jag enbart ha kul!
Jag har på mig jeans, vilket inte är alltför ofta, för vi tjejer ska gå och äta på kina sen! SÅ GOTT!
Raggmunk med fläsk och massa kycklingsaker. We love!
Efter det ska vi ta ett besök till second hand. Det börjar bli lite av en rutin nu på torsdagar tycker jag. kul äre iaf.

Ska försöka städa efter skolan med.
Helgen är proppad med aktiviteter.
På fredag kommer Li & Lo hem till mig och Elof.
Mamma och pappa är i kalmar så jag sitter doggvakt :)
Och på lördag kommer språkgänget (frida och dem)

KUUL! Can't wait!


makes me smile


http://www.youtube.com/watch?v=p7a7kiMRF-g

tjarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0