Sömnproblem

Efter en seg natt då min hund har legat mig och snarkat högt så har jag börjat dagen med en fruktsmoothie och 2 promenader. kl 07 och 10. Såklart var doggen med.

Jag har världens disk som står och väntar på mig.
Det är jobbigt att bo själv.
Mamma och pappa är i kalmar över helgen så jag är ensam hemma.
Det är jobbigt. Man måste tvätta och diska och plocka saker hela tiden.

Igår var Li & Lo & Fr här hos mig. Sandra en sväng också!
Det var mycket trevligt. Vi åt god mat och drack vin och pratade mest hela kvällen.

Måste bara säga att jag tror denna hultsfredfestival kommer bli så jäävla bra!
Simple plan, Håkan och Miss Li är redan klara.
Simple plan är så sjukt bra. De var mina "idoler" ett tag. Shit va nice!

Lite låttips för dig!
Simple Plan - Crazy
Simple Plan - I'd do anything
Simple Plan - Shut up

They rock!

Nähe, om man skulle börja med disken.

/ Emma


Kommentarer
Postat av: LINDA

jätte trevlig ikväll:)!

2008-03-08 @ 17:47:16
Postat av: lovaaa

jaa festivalen kommer bli nåt extra, speciellt med vårt camp ju:D

2008-03-08 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0