Plattång på ON 23:34

Godkväll

Sitter med laptopen i knät och hungrar ihjäl.
Det är så jävla jobbigt att laga ngt.
Eller, göra ngt rättare sagt. Vem orkar göra en massa besvär för en plutt-skit-ostmacka? INTE JAG!
Så därför gör jag nu revolt mot mina föräldrar genom att lägga mig vrålhungrig och gnälla som en hungrig katt.

Karro ringde nyss. Det var en full Karro på andra sidan tråden.
Hon hade dragit till pumpen i sista sek och hur avis blir man inte.
Men strunt samma. Jag sparar ju iaf pengarna till imorgon.
Imorgon drar vi till Boda Borg! Äventyrshuset. NICEPRICE!
Vi drar tidigt, så därför är nu min plattång på on för att jag ska slippa platta imorgon.
Jag är bright.

Så godnatt på er. Plommongurkor.

Förövrigt så vann Barca idag, och gissa vilka som förlorade? REAL!
MOHAHAHA. Kosse, vi närmar oss!


Kommentarer
Postat av: karran

haha förroligt ;) tss

2008-04-11 @ 09:01:20
URL: http://kelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0