Party like a rockstar

TJA!

Måndag! Vad ska man säga? En hel vecka framför sig. NOT! Jag är ledig onsdag, torsdag, fredag! YABADABADO!
Eller jag har en lektion på torsdag, yes Lo, webbdesign, som jag ska gå på! Men ska bara filura på en logga så inget seriöst häää..

Har pluggat idag till det oerhört jobbiga redovisningsprovet!
Om aktiebolag och beskattning. Det är lika tråkigt som det låter!
Jag kan de flesta uppgifterna i boken, men fröken Ann-Sofie kommer göra ett svårt prov.
Så det känns redan hopplöst, när jag sitter där kommer jag inte förstå ett skit, det är den känslan jag är rädd för.
Men borde lyda de råd man fått: TRO PÅ DIG SJÄLV!

Annars ser jag mest fram emot efter imorgon så allt är över och jag kan invänta mycket roliga dagar.
Onsdag = Fotbollsmatch
Torsdag = Linköping med Antonia, kanske ngn mer!
Fredag = Party big time
Lov för övrigt
Onsdag = IRLAND! Ja du hörde rätt!

Nu är hunken på tvn! SIMON COWELL! Han är så grymt het!!

image62


Kommentarer
Postat av: k

fan va han är sexig !!

2008-03-18 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0