my boo hooo

Well hello Mister Lincoln.
Jag är trött, one thing for sure!
En heldag i Linköping med shopping och massa ståhej.
Jull, Karr, Ant och jag + kosse som gick med oss på stan :) mycket kul!
Köpte ett par tröjor och ett par skor. Alltså det tredje paret denna vecka =/ .
Men men. Hur tråkig är man inte om man sparar?
Whatever makes you feel good.

Mitt rum är en S V I N S T I A!
Ni kan inte förstå hur stökigt det är! Hela min garderob ligger på golvet.
Allt är katastrofalt och mor har fårr för sig att imorgon ska vi ha städdag!
Det behövs faktiskt.

Imorgon är det party. Party big time med alla mina friends! Kanske inte alla, men många :)
Jag längtaaaaar!
Men beslutsångest för vad jag ska ha på mig =/

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0