Last call for help

Jag blir glad av att få oväntade blogginlägg :)
Man blir glad och förvånad hihi..

Klockan är 19:13 och sitter här med en dunkande huvudvärk.
Har alltid huvudvärk nu för tiden. Det har varit mycket i skolan nu.. kan vara det.
Just nu vill jag bara att det här läsåret ska ta slut så man kan komma ut till real life!
Med real life menar jag the United States! Jag och Klittan dit till anal, fy fan! Det kommer vara mitt livs grej.
Måste bara tjäna ihop pengar till det =/ . Men det rer sa.. Klittan och Slidde borde väl annars vara en pimps dröm?
Haha ironiskt!

Har pluggat int. ekonomi idag lite. Dock mindre än jag borde.
Men det gör jag alltid. Det är lite av min grej tror jag.. It's ma thiing!


Jag sitter emellan mina föräldrar.
Jag blickar mot mamma, hon sitter och sover.
Jag tittar på pappa. Som ligger under en filt och sover, han är sjuk..
Ingen kan förstå hur jobbigt det är att se dem såhär..
Jag ska iallafall göra mitt bästa för dem genom att diska och gå ut med Elof.
Det är dock inget ovanligt längre.

Vattna denna blomma som snart håller på att vissna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0